آرشامآرشام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

برای بزرگ مرد کوچکم آرشام

بدون عنوان

1392/1/20 11:59
نویسنده : شهرزاد (مامان)
242 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم آرشام قشنگم

 

امروز روزیست که من تصمیم گرفتم با ثبت خاطرات زیبای لحظات با توبودن یادگاری کوچکی برای تو بزرگ مرد کوچکم که قطعا مطمئنم انقدر از همه نظر بزرگ خواهی شد که من وبابا علی به تو افتخار خواهیم کرد هدیه دهم

آرشام جان عزیز دل مادر حدود 3 سال و3 ماه از به دنیا امدنت میگذرد ومن دقیقا همین مدت است که طمع شیرین وگوارای مادر شدن را دارم حس میکنم .......وچه دلنشین وبی همتاست این حس زیبا....

نمی دونم چرا زودتر ازاین اینکارو شروع نکردم ولی امروز روز اول صحبت من با تو به این شکل وبا این وسیله است وامید که در اینده با دیدن این نوشته ها بتوانی کودکی تو هیچگاه از یاد نبری چون کودکی هرکس زیباترین وقشنگترین دوران زندگی هر انسانیه

ومنم با خوندن این مطالب ویاد اوری خاطرات ان همیشه با تو خواهم بود واین دوران طلایی رو باهم دوباره(یا به قول خودت   دورابه  )تجربه میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان بردیا
20 فروردین 92 14:28
سلام پسرم توی جشنواره آتلیه سها شرکت کرده. خوشحال میشم بهش رای بدین http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 بردیا شورگشتی یا از وبلاگمون هم میتونید برید و رای بدین http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
بابا علي
20 فروردین 92 15:03
سلام پسرم
به دنياي مجازي اينترنت خوش آمدي. البته به لطف مامان شهرزاد كه بايد بهش افتخار كني. نمي دونم كي مي توني اين مطالبو بخوني ولي بدون كه ما بهترين ها رو برات مي خواهيم.
با تشكر از مامان شهرزاد مهربون به خاطر اين همه وقتي كه براي تو مي زاره. راستي امروز مي خوام ببرمت سوپر ماركت و به قول خودت چيزايي برات بخرم (آب پوكولات و بيسكويت).
بابا علي


ممنون بابای خوب ومهربون
منم همیشه به تو افتخار کردم عزیزم ومطمئنم در اینده هم آرشام همه جا با افتخار خواهد گفت که بهترین پدر دنیا را دارد

سعیده
20 فروردین 92 15:08
وبلاگت خیلی مبارکه عزیزم. امیدوارم اینجا برات پر باشه از خاطرات خوب و لحظه های شادی که تجربه کردی


مرسی عزیزم از لطفت ممنون
برای تو وترانه نازم بهترینهارو آرزو دارم